Известие

Collapse
No announcement yet.

"Oil catch tank" а.k.a съд за картерна вентилация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Oil catch tank" а.k.a съд за картерна вентилация

    Не знам къде да постна темата и за това реших тук че ми е по близък раздела. Във други форуми видях да се обсъжда това нещо но така и не ми стана ясно за какво служи и ми стана интересно дали ще има смисъл да го монтирам на колата.Разрових се из нета и видях да се продават два вида с въздушен филтър отгоре и без.

    Поздрави!
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

  • #2
    Това служи за хващане на маслото което идва с картерната вентилация. Колко ще е то зависи от състоянието на колата. Ти така и така имаш заложена частична вентилация фабрично. Като цяло е плюс но с доста условности. Това с малкия филтър отгоре изпуска газовете в адмосферата (разбирай влизат ти в купето и те тровят) а двугия вид се слага в линията за рециркулация и просто пречиства картерните газове
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
      Не знам къде да постна темата и за това реших тук че ми е по близък раздела. Във други форуми видях да се обсъжда това нещо но така и не ми стана ясно за какво служи и ми стана интересно дали ще има смисъл да го монтирам на колата.Разрових се из нета и видях да се продават два вида с въздушен филтър отгоре и без.

      Поздрави!
      Не ти трябва такова нещо карай си така както си е сега
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
        Не знам къде да постна темата и за това реших тук че ми е по близък раздела. Във други форуми видях да се обсъжда това нещо но така и не ми стана ясно за какво служи и ми стана интересно дали ще има смисъл да го монтирам на колата.Разрових се из нета и видях да се продават два вида с въздушен филтър отгоре и без.

        Поздрави!
        Ще има голям смисъл на 166 с мотор 34103 2,0TS, който си буха масълце от вентилацията в смукателния колектор ей така за спорта.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
          дали ще има смисъл да го монтирам на колата.
          Не....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Аз пък се чудя дали нее по-добре да си махна маркуча който връща от сепаратора към дросела и на сепаратора дасложа едно такова филтърче като на първата снимка... мисля че ще е по-добнре колата,все пак няма да смуче тия пари обратно в мотора...
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Аз пък се чудя дали нее по-добре да си махна маркуча който връща от сепаратора към дросела и на сепаратора дасложа едно такова филтърче като на първата снимка... мисля че ще е по-добнре колата,все пак няма да смуче тия пари обратно в мотора...
              Освен че ще си усмърдиш живота все пак това масло трябва някак да се връща в картера
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                НЕе аз мисля да не махам сепаратора,а само на мястото на маркуча който отива към дросела да сложа филтърче,по този начин маслот окоето се утаява в сепаратора ще си се оттече в картера,а остатъчните пари няма да взлизат в мотора ,а ще си отидат в атмосферта.
                Въпросът е дали ще се държи по-добре мотота ако не гълта тия пари.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  НЕе аз мисля да не махам сепаратора,а само на мястото на маркуча който отива към дросела да сложа филтърче,по този начин маслот окоето се утаява в сепаратора ще си се оттече в картера,а остатъчните пари няма да взлизат в мотора ,а ще си отидат в атмосферта.
                  Въпросът е дали ще се държи по-добре мотота ако не гълта тия пари.
                  Ще ги гълташ ти. Което е много зле, няколко пъти е разискван този въпрос, най-добре си е заводско. Освен това мотора изобщо не го впечатляват тия пари на количеството въздух, което засмуква. Тъпото е когато буха чисто масълце на гореспоменатия "уникален" мотор и пак си върви колата без проблеми само дето доливаш като разпран. Там на помощ идва по-гъстото масло, поради някаква причина по-малко го качва в капака и оттам по-малко в колектора.
                  Last edited by code; d.m.y г., 19:57.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Оо такива проблеми си нямам. Явно ще го оставя да си лапа парите и няма да се занимавам
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      2.4 136 кс с 5в40 я карам и си омаслява и кулера вътре и към колектора си бута и ми цапа МАП сензора...Като не я карам няколко дни явно маслото се стича от колектора и първите няколко минуто пуши синкаво.Доста ме дразни тоя факт и се чудя чисти ли се тоя сепаратор,капсулован ли е или тръбичката,която отива към турбината да и мушна такова филтърче и да си дишам.На сутиенчето на баща ми измих с меглио колектора,сложих една пробка със силикон и запуших отвора,където постъпват парите.А откъм щеката и капачката просто си стърчи маркуча и вече за 2-3 месеца с яко настъпване съвсем малки капки масло ръси към двигателя (респективно и към пътниците в колата) ...
                      Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                      Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                      Comment


                      • #12
                        Ок,значи ще мина без него.Работата е там че си имам един списък с ъпгрейди и глезотийки който съм си направил и сега почиствам,това беше едно от нещата за които не бях сигурен.
                        Благодаря за бързите отговори момчета!
                        Поздрави!
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X